Mai

Mai havia corregut més de 50 km.

Mai havia fet una cursa sobre (i dins) de la neu.

Mai havia estat més de 9 hores corrent.

Mai he abandonat una cursa.

Mai havia estat tant a prop d’abandonar una cursa.

Mai m’havia equivocat tant al imaginar-me com seria una cursa.

Mai havia fet una cursa tant lenta.

Mai m’havia importat tant poc la meua classificació final.

Mai m’havia imaginat que l’infern és un lloc ple de neu.

Mai havia patit tant corrent.

Mai entendreu com ens pot agradar tant córrer.

Mai havia plorat al veure la meta.

Mai havia vist a la gent tant contenta d’haver acabat una cursa.

Mai digues mai.

Anuncis

5 thoughts on “Mai

  1. Moltes gràcies per comentar. L’apunt és una mica estrany, però el vaig anar pensant mentres corria (vaig tenir temps de sobres) i així l’he publicat.

    Salut.

  2. Tranquil, esta tarde preparo una crònica com cal del viatge i de la cursa i la penjo al bloc, això és la meua visió personal i una mica poètica, per això l’he posat aquí.

Deixa un comentari

